Hjem » Consumer Elektronik » Computer » Joost
icon14.gif  Joost [message #16] Thu, 08 March 2007 17:09 Gå til næste besked
Klausfisker  is currently offline Klausfisker
Registreret: December 2006
Junior Medlem
Administrator
Så er der måske endnu et banebrydende produkt på vej fra mændene bag Kazaa og Skype - Janus Fris og Niklas Zennström. Det nye produkt hedder Joost og er en nye måde at se TV på over internettet.

Programmet giver mulighed for at søge på tv-programmer, tv-kanaler og video samt mulighed for chat. Joost benytter, lige som kazaa, peer-to-peet teknologien til at distribuere indholdet, men i forhold til så mange andre peer-to-peer systemer, så skulle indholdet være lovligt.

Programmet findes til både PC og Intel MAC, men er foreløbigt kun i en betaversion, som man kun kan få adgang til, hvis man blive udvalgt som betatester eller kender en som er betatester. Du kan blive skrevet op som betatester ved at besøge www.joost.com.

Læser mere om Joost her:
www.joost.com
http://en.wikipedia.org/wiki/Joost
Re: Joost [message #20 is a reply to message #16 ] Tue, 03 April 2007 13:11 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
marcnyholm  is currently offline marcnyholm
Registreret: February 2007
Lokation: København
Junior Medlem
Og vil du springe køen over, så har jeg netop fået fem nye invites.
Re: Joost [message #21 is a reply to message #20 ] Fri, 06 April 2007 11:41 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
mikkelneimann  is currently offline mikkelneimann
Registreret: April 2007
Junior Medlem
Jeg ville meget gerne have én?
mikkelneimann@hotmail.com Very Happy
Re: Joost [message #22 is a reply to message #20 ] Fri, 06 April 2007 11:53 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
Hansen  is currently offline Hansen
Junior Medlem
Hey... jeg kunne rigtig godt tænke mig en invitation!

Min mail er: mundt@mail.dk
Re: Joost [message #23 is a reply to message #16 ] Fri, 06 April 2007 12:21 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
crapperen  is currently offline crapperen
Junior Medlem
også gerne her tak Very Happy
Re: Joost [message #24 is a reply to message #16 ] Fri, 06 April 2007 16:17 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
Junior Medlem
To stk. afsendt og en tredje på vej snart. Har stadig to tilbage så...
Re: Joost [message #25 is a reply to message #20 ] Fri, 06 April 2007 16:21 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
gtangt  is currently offline gtangt
Junior Medlem
hvis du ligge rinde med flere er jeg klar på at være en af de heldige. gtangt@hotmail.com
Re: Joost [message #26 is a reply to message #25 ] Fri, 06 April 2007 16:25 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
Junior Medlem
gtangt wrote on Fri, 06 April 2007 18:21

hvis du ligge rinde med flere er jeg klar på at være en af de heldige. gtangt@hotmail.com

Joost døde i samme øjeblik som jeg sendte den, men den har trukket en 'invite', så den burde være sendt.
Re: Joost [message #28 is a reply to message #26 ] Sat, 07 April 2007 18:47 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
Junior Medlem
Administrator
Sender du ikke også en til mig Wink
Re: Joost [message #29 is a reply to message #26 ] Sat, 07 April 2007 19:25 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
gtangt  is currently offline gtangt
Junior Medlem
jep - den kom igennen. mange tak
Re: Joost [message #33 is a reply to message #16 ] Wed, 18 April 2007 15:00 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
Junior Medlem
Administrator
Så har jeg 3 invitationer, hvis du har brug for det.
Re: Joost [message #34 is a reply to message #33 ] Thu, 19 April 2007 14:46 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
clausvand  is currently offline clausvand
Junior Medlem
hej alle
jeg kan se at der er en masse som spørger efter invitationer til joost tv
jeg har desværre ikke endnu haft mulighed for at se dette nye påhit til pc da jeg mangler en invitation
i mellemtiden mens jeg venter på en invitation kunne jeg da godt tænke mig at se nogen bedømmelser af programmet og om det er så fantastisk som det ligger op til

venlig hilsen

claus
Re: Joost [message #35 is a reply to message #34 ] Thu, 19 April 2007 17:23 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
Junior Medlem
Administrator
Hej

Jeg syntes Joost er ok, men der mangler indhold og kvaliteten, udsendelserne bliver sendt i, kunne godt være bedre. Samtidig har jeg oplevet, at jeg nogle gange mister forbindelsen til Joost.

Et andet lidt irriterende element er at der kommer reklamer mit i udsendelserne og det er de samme reklamer der går igen.

Jeg håber dog at alt sammen bare er start vanskeligheder, da det ellers er en fantastisk idé.

Håber det gav lidt info om Joost. Hvis du sender mig en besked med din e-mail, så sender jeg en invitation til dig.
Re: Joost [message #36 is a reply to message #16 ] Thu, 19 April 2007 18:25 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
Junior Medlem
Administrator
Så har jeg en invitation tilbage...
Re: Joost [message #39 is a reply to message #16 ] Thu, 03 May 2007 09:13 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
nobody  is currently offline nobody
Registreret: May 2007
Lokation: danmark
Junior Medlem
jeg ville også blive overlykkelig for en invite... kim1@madsen.mail.dk
Re: Joost [message #42 is a reply to message #16 ] Fri, 04 May 2007 10:59 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
Junior Medlem
Administrator
Done - bare skriv hvis der er flere der mangler.
Re: Joost [message #51 is a reply to message #16 ] Sat, 12 December 2009 06:23 Gå til forrige beskdeGå til næste besked
havefreak  is currently offline havefreak
Registreret: November 2009
Junior Medlem
Helt enig i at der mangler kvalitet i indholdet. Det skal man arbejde på.

solcelle | vedvarende energi |
Re: Joost [message #55 is a reply to message #51 ] Mon, 08 February 2010 07:39 Gå til forrige beskde
wernerfire  is currently offline wernerfire
Registreret: January 2010
Junior Medlem
Ja, det her må være en svær øvelse.. Det må være svært at lave løsninger som kan blive holdbare i længere perioder. Der skal virkelig udvikles og holdes up to date med mange ting.

efter risolering af tag | utæt tagpap |
Forrige emne:GMail
Næste emne:Fjernelse af SPAM , virus og andet
Goto Forum:

Øjeblikkelig tid: Sun Sep 5 04:04:32 UTC 2010
.:: Kontakt :: Hjem ::.